Przedmiot działalności i kompetencje
- Szkoła Podstawowa Nr 13 w Piotrkowie Trybunalskim jest szkołą publiczną,
- nauka w szkole trwa 8 lat,
- szkoła podstawowa jest szkołą obwodową dla uczniów zamieszkałych w obwodzie szkoły,
- szkoła zapewnia bezpłatne nauczanie w zakresie ramowych planów nauczania,
- w ostatnim roku nauki przeprowadza się obowiązkowy sprawdzian umiejętności
- ukończenie szkoły daje możliwość dalszego kształcenia w szkołach średnich,
Cele szkoły
Celem szkoły jest wspomaganie ucznia w jego wszechstronnym rozwoju i wprowadzanie go w życie społeczne, w szczególności szkoła:
- stwarza warunki całościowego i harmonijnego rozwoju możliwości intelektualnych, duchowych i fizycznych dziecka
- zapewnia uczniom możliwości zdobywania wiedzy, kształcenia umiejętności, rozwijania zdolności i zainteresowań
- przygotowuje do samodzielnego kreowania osobistej drogi rozwoju, uczenia umiejętności dokonywania wyboru wartości ważnych w życiu
- dba o bezpieczeństwo wychowanków i ich rozwój fizyczny
- przygotowuje do życia w społeczeństwie po osiągnięciu pełnoletności
Zajęcia dodatkowe i indywidualne
Umożliwiając uczniom podtrzymanie poczucia tożsamości religijnej szkoła organizuje naukę religii lub etyki.
Szkoła umożliwia uczniom szczególnie uzdolnionym realizację obowiązku szkolnego indywidualnym tokiem lub programem nauki, ukończenie szkoły w skróconym czasie. Pomaga w organizowaniu zajęć dodatkowych dla uczniów z uwzględnieniem ich potrzeb rozwojowych.
Szkoła udziela na wniosek ucznia, rodziców, nauczyciela, pedagoga, poradni psychologiczno pedagogicznej lub innej poradni specjalistycznej uczniom pomocy psychologiczno – pedagogicznej w formie:
- zajęć dydaktyczno - wyrównawczych,
- nauczania indywidualnego,
- indywidualnych konsultacji,
- zajęć terapeutycznych,
- porad dla uczniów,
- porad konsultacji i warsztatów dla rodziców i nauczycieli.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 02-10-2017 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 414