Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA

W archiwum przechowywane są dokumenty z poprzednich lat działalności szkoły, takie jak np. akta osobowe byłych pracowników, arkusze ocen, rejestry wydanych legitymacji, rejestry druków ścisłego zarachowania, rejestry wydanych zaświadczeń, rejestry świadectw ukończenia szkoły podstawowej, księgi uczniów szkoły podstawowej, księgi ewidencji dzieci, księgi absolwentów, dzienniki lekcyjne, dzienniki zajęć pozalekcyjnych, dzienniki pedagoga, opinii uczniów z PPP, sprawozdania finansowe,
plany finansowe, dowody księgowe, listy płac.
Podobnie dokumentowana jest bieżąca działalność placówki.

Osoby zainteresowane, posiadające interes prawny mogą mieć wgląd do następujących dokumentów:

  • Arkuszy ocen
  • Dzienników biblioteki szkolnej
  • Dzienników lekcyjnych
  • Dzienników nauczania indywidualnego
  • Dzienników pracy wychowawców świetlicy
  • Dzienników zajęć pozalekcyjnych
  • Księgi uczniów szkoły podstawowej
  • Księgi ewidencji dzieci
  • Księgi zastępstw
  • Złotej księgi
  • Rejestru godzin pracy w czasie dodatkowym
  • Dziennika pedagoga szkolnego
  • Opinii o uczniach
  • Decyzji obowiązku szkolnym
  • Rejestr zamówień publicznych
  • Rejestr druków ścisłego zarachowania
  • Rejestr wypadków
  • Rejestr kontroli zewnętrznych
  • Rejestr zarządzeń dyrektora szkoły
  • Dziennik korespondencji
  • Ewidencja czasu pracy pracowników niepedagogicznych
  • Ewidencja emerytów i rencistów
  • Księga inwentarzowa

Udostępnianie:

  • za pośrednictwem dyrektora szkoły, dla osób posiadających interes prawny na ich wniosek
  • powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki>
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 13 im.Trybunału Koronnego w Piotrkowie Trybunalskim
odpowiada: Magdalena Majos
data: 23-03-2015
wytworzył: Dorota Sośnia
data: 23-03-2015
data: 23-03-2015
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 23-03-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 758